Praktisk information til vores udstillerne
Udstillingen foregår i udstillingsområdet, der ligger centralt i Øksnehallen.
Opstilling
Vi har indregistrering onsdag den 13. november fra kl. 9.00, og det vil derfor være hensigtsmæssigt at standene er på plads, når deltagerne møder op.
Standene kan stilles op i tidsrummet: tirsdag den 13. november kl. 17.00 – 22.00. Der er afmærket på gulvet, hvor I skal stå, jf. udstillingsplan.
Der er mulighed for af- og pålæsning om tirsdagen foran og på begge sider af :
Øksnehallen
Halmtorvet 11
1700 København V
Kortdagsudvalget vil være til stede de første 2 timer, hvis I har eventuelle spørgsmål.
Teknik
Med hensyn til praktiske/tekniske spørgsmål i forbindelse med standen, henviser vi til vilkårene for sponsorer og udstillere.
Strøm er frit tilgængeligt ved alle stande. En særlig trådløs Internet-forbindelse er tilgængelig for udstillerne, information herom følger ved ankomst. Alle andre kan benytte det trådløse standardnetværk.
Har I brug for yderligere bestilling af evt. teknisk udstyr m.m. har jeg skal I rette henvendelse til udstillingskoordinator Dorte Jørgensen på +45 5219 1415, e-mail: dj@dgi-byen.dk
Parkering
Information om parkingsforhold finder du i Messehåndbogen.
Vært ved udstillerreception
Onsdag kl. 18.00-19.00 er alle udstillere vært ved et netværksarrangement i form af en udstillerreception i udstillingsområdet inden middagen. Under arrangementet vil der være servering af diverse drikkevarer og snacks, betalt af
Geoforum.
Velkomstdrink
I år har Kortdagsudvalget besluttet at velkomstdrinken før Den Fine Middag ligeledes kommer til at foregå i udstillingen.
Hvis I selv ønsker at servere et glas eller andet på standen, kan udskænkningen foregå begge dage fra kl. 17.00.
Udskænkning aftales med, Vessy Sharankova, +45 28 35 93 09, e-mail: ves@dgi-byen.dk
Konkurrencer
Har I konkurrencer kørende i løbet af konferencen, skal I selv sørge for præmieoverrækkelse på standen.
Nedtagning
Udstillingen lukker fredag kl. 12.30. Nedtagning af stande kan foregå herefter.